co robić w domu / fitness / lifestyle

Jak zadbać o formę w domu?

Nikt nie zliczy ile robiłam podejść, aby regularnie ćwiczyć. Nie pomogły karty i karnety sportowe, próby ćwiczeń z Ewą Chodakowską czy trenerami z YouTube. Rowerek pokrył się kurzem, a z piłki do ćwiczeń uszło powietrze… Teraz, gdy większość czasu spędzam z domu, dbanie o odpowiednią dawkę ruchu jest kluczowe dla dobrego zdrowia i samopoczucia. W zdrowym ciele, zdrowy duch! Uhh…

Ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała

Niedawno trafiłam wreszcie na ćwiczenia, które mi odpowiadają. Trwają 3, 4, 7 albo 20 minut. Dlaczego nagle udało mi się zmusić do ich wykonywania? Bo są tak krótkie, że nie mam już wymówki, że są za długie albo że się spocę, albo że nie mam czasu. W dodatku mogę je wykonywać w domu, bez żadnego sprzętu czy obciążeń. Rano robię 4-minutowy zestaw ćwiczeń na ręce, a wieczorem 7-minutowy trening ogólny. W sam raz dla początkujących – podwyższona intensywność i modelowanie. Polecam filmy trenerki Lucy Wyndham-Read:

Yoga

Przeglądając otchłanie YouTuba, natknęłam się też na filmy Małgosi Mostowskiej. Yoga na każdą okazję – od zajęć dla początkujących, przez yogę hormonalną, dla kobiet w ciąży, relaksującą itd. Potrzebujesz tylko maty do ćwiczeń i wygodnego stroju. Zachęcam do zapoznania się z kanałem Małgosi na YT.